Isnin, 4 April 2011

KERAJAAN MALAYSIA PERLU PEKA KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berharap kepada kerajaan malaysia perlu peka kepada rakyat satu malaysia untuk membantu kepada rakyat yang miskin dapat mengurangkan harga yang berpatutan serta minyak dapat di turunkan harga yang berpatutan.Saya sebagai rakyat ingin memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya dapat menjimatkan harga yang melambung tinggi.Jadi sekurang-kurangnya kerajaan malaysia dapat membantu dan kurangkan beban rakyat.Justeru itu saya berharap kepada kerajaan malaysia supaya dapat memansuhkan lampu motor di hadapan dan tidak perlu di gunakan di malaysia.Jika kerajaan malaysia menyayangi rakyat pihak kerajaan perlu menerima pandangan rakyat kepada kerajaan.Saya berharap agar kerajaan malaysia dapat memahami situasi rakyat satu malaysia,sekiranya kerajaan mahu undian yang meningkat perlu terima nasihat rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin