Sabtu, 19 Oktober 2013

ALLAH SWT TURUNKAN BALA DI NEGARA MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai bersyukur baru-baru ini di pulau pinang di terima musibah alhamduliah syukur nikmat kepada tuhan banyak-banyak kerana memberi limpah kepada hamba-hambanya di terima bala musibah kepada negara malaysia celaka ini.Saya berdoa kepada tuhan supaya malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain kerana perbuatan kerajaan yang zalim kepada rakyat.Allah swt turunkan bala di negara malaysia celaka ini terutamanya kuala lumpur dan putrajaya.Ya allah tuhanku engkau turunkan bala di malaysia seperti negara-negara lain yang kau berikan kepada hamba-hambanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin