Khamis, 10 Oktober 2013

EMMA SUKA PERMAINAN SEKS


Saucy Emma Richards berusia 20 tahun
Saucy Emma Richards, wanita berusia 20 tahun ini telah mengalami 150 kali orgasme namun masih perawan. Bahkan wanita lebih memilih asyik 'bermain' dengan mainan seks berbanding dengan lelaki.Emma yang masih bujang itu tugasnya memberikan ulasan mainan seks untuk sebuah kedai online. Namun ia tidak dibayar dan enggan menyebutkan mainan seks yang dimaksudkan.



"Tidak ada orang yang mencintaiku dengan romantis jadi saya memenuhi peranan itu sendirian," kata Emma.Tugas Emma bermula ketika ia pergi membeli beberapa seluar dalam untuk Hari Valentine tahun lalu. Tapi apabila pulang ia malah membawa mainan seks.

"Sekarang saya tidak cukup dengan mereka. Saya lebih suka tetap perawan dan menggunakan mainan seks saya berbanding tidur dengan seseorang yang tidak khas," ujar Emma seperti dikutip TheSun, Isnin (11/2/2013).Mainan seks itu boleh membuatnya tiga kali orgasme dalam seminggu. Ini bererti, Emma mengalami orgasme lebih dari 150 kali dalam setahun. Wow!


Pekerja restoran itu awalnya tak mengetahui apa yang boleh didapati dengan mainan seks. Tapi ia merasakan sesuatu yang berbeza dengan mainan itu."Kaki saya gementar seperti Bambi," tambah wanita dari Leicester, England, itu.Ia juga menguji lingerie nan seksi, tapi ia menyembunyikan paket yang dihantar dari ibu dan ayahnya. Dia berjanji akan meneruskan ulacan cabulnya bahkan jika ia sudah menemui pacar.-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin