Jumaat, 11 Oktober 2013

KUALA LUMPUR DI TERIMA MUSIBAH

Saya sebagai rakyat malaysia bersyukur kepada allah swt kerana memberi limpah banjir di sekitar kawasan kuala lumpur baru-baru ini bala dan musibah di kuala lumpur.Bagi saya sekiranya allah swt di turunkan bala dan musibah sekitar kawasan kuala lumpur barulah rasa dan padan muka kepada semua penduduk kuala lumpur.Banjir kilat yang melanda kuala lumpur baru-baru ini kebanyakan semua kenderaan yang rosak dan menyebabkan semua penduduk terperangkap dalam kesesakan lalu lintas.Saya juga berdoa kepada allah swt supaya di turunkan bala di kuala lumpur dan putrajaya.Apabila allah swt turunkan bala di putrajaya barulah rasa dan padan muka kepada semua penduduk yang tinggal di kawasan sekitar putrajaya.Saya berdoa kepada allah swt supaya negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Sekiranya allah swt di turunkan bala dan musibah terhadap negara malaysia celaka ini barulah rasa dan padan muka kepada menteri-menteri yang gila kuasa dan makan duit rakyat malaysia.Kita lihatlah sekarang kebanyakan menteri-menteri yang gila kuasa dan pangkat sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan diri sendiri,tidak memikir masa depan rakyat.Saya berharap agar allah swt di turunkan bala di malaysia terutamanya di putrajaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin