Sabtu, 9 Julai 2011

GRO DI TAHAN OLEH PIHAK POLIS.

GRO warga asing ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Pulau Tikus, semalam.
GRO warga asing ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Pulau Tikus, semalam.
Sebuah pusat hiburan mewah ala istana di Pulau Tikus di sini, yang melayan pelanggan seperti maharaja diserbu polis Bukit Aman, malam kelmarin, kerana menggaji wanita warga asing sebagai pelayan pelanggan (GRO).

Dalam serbuan kira-kira 8 malam itu, 30 GRO warga China dan Vietnam berusia 19 hingga 32 tahun diberkas dan disiasat mengikut Seksyen 39B, Peraturan Imigresen 1953 kerana menyalahgunakan permit lawatan.

Hidangan minuman juga ala istana dan persekitaran dalaman yang pasti membuat mata pelanggan kagum. Ruang menari dan lobi mempunyai hiasan lampu warna emas yang berjuntai dan lantai berkilau keemasan.

“Siasatan mendapati pelanggan tetap akan dilayan seperti seorang maharaja dengan menggunakan kemudahan ala istana. Bayaran untuk mendapat layanan GRO ialah RM160 untuk dua jam,” kata Ketua Unit Pencegahan Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman, Asisten Superintendan Shahrul Nizam Jaafar.

Seramai 11 GRO yang cuba melarikan diri diberkas polis yang mengepung premis itu.

Tiga GRO juga memperdaya polis dengan memakai baju dibeli di tingkat bawah pusat beli-belah di situ.
Namun, polis berjaya memberkas mereka apabila mendapati wanita itu menyarung pakaian baru tanpa menanggalkan pakaian asal.

Pusat hiburan itu dibuka untuk pelanggan bukan Islam bagi mengelak dihidu pihak berkuasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin