Ahad, 17 Julai 2011

TIADA LELAKI YANG MENGURAT ANDA.

Ada 3 teknik yang sering di’guna pakai lelaki, namun yang paling penulis tertarik adalah mereka yang menggunakan ayat mengurat secara terus-terang. Contoh’nya, ayat yang di’popularkan oleh Nabil Raja Lawak, “Agak-agaknya bila kita boleh couple?” sudah tentu bisa membuatkan wanita tersenyum dengan kenakalan lelaki terbabit. Walaupun ada yang merasa meluat dengan kenyataan terbabit, namun penulis pasti anda perempuan pasti gembira di’dalam hati. Percaya’lah, penulis sering juga guna’kan taktik terbabit, kantoi pula!
Namun, bukan semua wanita menerima perhatian daripada lelaki. Ada juga yang sering kali tertanya-tanya, bila’lah aku nak dapat boyfried, bakal suami? Atau mungkin ayat sebegini, “Jeles betul tengok roommate aku sering keluar dating, aku gak yang terkurung dalam bilik sorang-sorang”.
Andai kata anda, wanita mengalami nasib atau situasi yang sama seperti di’atas, OHBULAN! tidak teragak-agak untuk berkongsi satu Panduan Cinta Untuk Wanita hasil karangan Dr. Cinta. Ebook Panduan Cinta mendedah’kan segala rahsia yang sepatut’nya di’ketahui oleh wanita untuk memenangi cinta mereka.
OHBULAN! tertarik dengan satu ayat daripada Dr.Cinta iaitu
“You get what you think about, whether wanted or unwanted. The Law of Attraction is neutral” – The Secret
Dr. Cinta menjelaskan kita seharus’nya membetul’kan persepsi mengenai cinta sejati, di’mana setiap insan akan mempunyai peluang untuk menerima atau menyemai cinta jikalau kena pada cara & tempat’nya. Sebagai contoh, andai kata selama ini anda tidak pernah kisah mengenai penampilan diri, apa kata ubah’kan sedikit pendirian anda & buat sesuatu agar anda kelihatan lebih menarik. Minta nasihat daripada rakan-rakan, jangan malu bertanya kerana mereka sudah tentu mempunyai pengalaman yang boleh di’kongsi bersama. Cara ini boleh membuat’kan anda lebih yakin serta tidak berasa malu kerana mereka sudah pun berjaya, maka anda tentu berjaya.
Panduan Cinta Untuk Wanita sememang’nya sesuai di’baca oleh golongan remaja hingga dewasa untuk menyemarak’kan lagi konsep percintaan. Ebook setebal 56 muka surat ini juga telah di’olah dengan begitu cantik, serta penggunaan ayat yang mudah di’fahami.
Merangkumi 10 bab mengenai topik cinta, Dr. Cinta menghurai’kan satu persatu teknik daripada di’awal perhubungan seperti mengenali lelaki sehingga’lah mengenai pertunangan & perkahwinan. Penulis mengerti ada segelintir wanita yang berasa insecure dengan teman lelaki mereka, tetapi mereka terlalu mendesak lelaki sehingga mewujudkan keadaan yang tidak menyenangkan. Di’sini, Dr. Cinta akan memberikan tip Do & Don’t sepanjang perjalananan hubungan anda.
Khas untuk pembaca OHBULAN! terutama’nya wanita, anda boleh berkongsi cerita percintaan anda bersama pembaca yang lain di’ruangan komen. Ayuh tinggal’kan cerita anda, takkan segan kot? Hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin