Sabtu, 16 Julai 2011

PEMBANGKANG NEGERI KEDAH TIDAK BOLEH MEMBAIKI JALAN YANG ROSAK.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi satu cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya dapat membaiki jalan-jalan yang rosak terutamanya jalan yang menghala ke hospital baru Sultan Abdul Halim Mudazam Shah Hospital baru sg.petani.Apa yang saya lihat kebanyakkan jalan semuanya rosak dengan adanya berlubang-lubang serta lopak membahayakan kepada semua pengguna jalan raya terutamanya penunggang motorsikal.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai menyeru kepada pihak yang berwajib supaya mengambil tindakan sebelum berlakunya kemalangan jalan raya.Saya mahu pihak berwajib mengambil perhatian terhadap pengguna jalan raya.Harap pembangkang sahaja tapi apa satu tidak boleh buat saya lebih suka sekiranya pilihan raya yang akan datang biar kalah pas negeri kedah,Saya lebih suka sekiranya BN dapat memerintah negeri kedah semula.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai malaysia berasa hairan kenapa pembangkang tidak mahu membaiki jalan,Bagi saya sepatutnya pihak pembangkang lebih mengambil berat ini tidak hanya semata-mata membangga kuasa pembangkang seprti PAS,PKR dan DAP.Saya lebih suka sekiranya parti pembangkang kalah dari kerusi pilihan raya yang akan datang.Pembangkang hanya cakap besar sahaja tapi apa satu pun bukan boleh buat.Cuba anda sekalian lihat dengan betul apa pembangkang boleh buat kepada rakyat hanya semata-mata membohongi serta mempermainkan rakyat seperti contoh anwar ibrahim sanggup menipu serta memperbodohkan rakyat.Bagi pandangan saya pembangkang ini boleh di katakan cakap seperti tin kosong tapi tidak ada bukti.Bagi pandangan saya BN ada bukti ia menunjukkan kepada penyokong BN.Bahawasanya BN banyak yang ada bukti,seperti pembangkang apa pun tidak ada bukti cuma cakap besar sahaja.Saya tidak masuk mana-mana pihak pun sama ada parti kerajaan atau pembangkang apa yang saya lihat hanya memberi teguran yang baik kepada rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin