Khamis, 28 November 2013

KERAJAAN MALAYSIA ADALAH SEBUAH NEGARA CELAKA DAN CEKIK KEDARAH DUIT RAKYAT MALAYSIA.

Kerajaan malaysia harus memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola dengan secara yang sah di negara malaysia.Jika di katakan lucah banyak yang boleh di dapati saluran internet,handphone,cd,majalah dan lain-lain yang boleh dapat di beli oleh remaja atau dewasa di mana-mana sahaja.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim serta kuku besi tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola di malaysia dengan secara yang sah,apa yang saya terbaca dalam artikel parlimen malaysia ialah mengenai isu parabola yang boleh di beri kepada raja,menteri,kedutaan asing dan perhotelan yang boleh menggunakan cakera parabola,Pada pendapat saya ini satu tidak adil kerana ada satu perbezaan,bukankah selama ini rakyat malaysia membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia celaka ini.Bagi saya menteri adalah barua,celaka dan haram jadah tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola seperti negara-negara lain.Selama ini hasil daripada rakyat malaysia membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia dan mengundi serta memilih pemimpin.Sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang kepada semua rakyat satu malaysia tidak mengira kaum dan agama dapat menggunakan cakera parabola dengan secara yang sah.Ini tidak SKMM mengatakan parabola tidak standard pada hal membela astro untuk cekik kedarah duit rakyat malaysia.Pada pendapat saya kerajaan malaysia adalah celaka dan haram jadah tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola.Bagi saya rakyat malaysia ada hak untuk membeli parabola tidak sepatutnya kerajaan malaysia menghalang kepada rakyat satu malaysia membeli cakera parabola dengan harga yang berpatutan dan di beri lesen dengan secara yang sah.Sekiranya rakyat malaysia membeli parabola di rampas dan tindakan serta di heret ke mahkamah,Adakah ini perbuatan kerajaan malaysia yahudi zalim kepada rakyatnya sendiri.Pada pendapat saya kita sebagai rakyat malaysia patut suara kepada kerajaan malaysia dan berhimpun beramai-ramai di dataran putrajaya supaya kerajaan malaysia memberi lesen dengan secara yang sah kepada semua rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola sepertimana bersih 3.50 menujuk perasaan kepada perdana menteri samalah dengan menteri komunikasi supaya membenarkan rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola di negara malaysia.Bagi saya sekarang dunia tanpa sempadan dengan adanya tv media,internet dan lain-lain lagi.Saya menyeru kepada semua rakyat satu malaysia marilah kita bersama-sama tunjuk perasaan mengenai isu parabola supaya kerajaan malaysia dapat memberi peluang kepada rakyat satu malaysia dapat menggunakan cakera parabola dengan secara yang sah di negara malaysia,Kita sebagai rakyat dan warganegara malaysia harus membangkitkan isu-isu mengenai hak-hak rakyat dan juga kita tidak boleh berdiam diri walau apa pun kita sebagai rakyat dan pengguna harus menuntut keadilan kepada kerajaan malaysia yang zalim ini.Sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang serta memberi lesen dengan secara yang sah kepada semua rakyat satu malaysia menggunakan parabola TVRO di negara malaysia.Tapi apa yang saya lihat kebanyakan menteri yang gila kuasa dan pangkat sanggup melakukan apa sahaja undang-undang untuk kepentingan diri sendiri.Pada pendapat saya negara malaysia adalah sebuah negara celaka,haram jadah dan musibat cekik kedarah duit rakyat malaysia.Biarlah allah swt turunkan bala dan musibah kepada semua jemaah menteri celaka dan haram jadah negara malaysia syaitan dan iblis.Bagi pandangan saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim serta tidak memberi kebebasan kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola tvro di negara malaysia serta di beri keutamaan kepada raja,menteri,kedutaan asing dan syarikat perhotelan.Kerajaan malaysia hanya memilih orang yang kaya serta orang yang taraf senderhana semuanya tidak boleh.Bagi saya negara malaysia memang cukup tidak guna hanya kepentingan vip sahaja yang boleh menggunakan cakera parabola tvro.Sepatutnya bangunan parlimen malaysia di bom seperti negara-negara lain barulah tahu dan padan muka kepada semua jemaah menteri biar mampus dan rasa bagaimana perasaan rakyat malaysia terhadap menteri-menteri yang gila kuasa dan pangkat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin