Sabtu, 9 November 2013

MEMBEZA AIR MANI DAN MAZI.

Assalamualaikum gegirls! *muah muah muah* Lama sungguh kiranya hamba tidak menjengah ke sini. Kesibukan yang melanda membuatkan hamba terlupa seketika.

Eheh... Kat sini aku cuma nak kongsi sikit je pengetahuan yang aku rasa tak semua gegirls tahu kecuali yang dah berkahwinlah. Ni untuk yang bakal nak berkahwin ni. Hehe. Korang pernah tak masa tengah syiok habis layan cerita korea ke vampire diaries ke, (ehem!) masa part-part yang merangsangkan pengaliran adrenaline dan tiba-tiba eh, dah basah spender! Pernah tak termusykil itu air mazi ke air mani? Haa..
Itu air mazi! Okay, air yang keluar dari alat sulit kita semua ni adalah air mazi melainkan cecair yang keluar akibat rangsangan anggota syahwat. Anggota syahwat tu tangan ke p***s ke, yang menyentuh klitoris atau keseluruhan vulva atau dengan merangsangkan pembukaan kemaluaan dengan alat penggetar. Maknanya kalau korang sengaja pi gesel-gesel vagina tu memang wajiblah pi mandi wajib. Hokayy?? 
Contoh alat penggetar. Sila ke sini untuk membeli. :p link
Dan semestinya bila dah keluar air mani ni, kalau waktu korang berpuasa, puasa itu dikira batal. By the way kalau onani pun dah haram so faham-faham sendiri lah dok? Ahaks. Till then, take care of your vagina for future happines! Kahkahkah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin