Khamis, 14 November 2013

UMAT ISLAM TERHAPUS DI BUMI SENDIRI.

Setelah lebih kurang 90 tahun kerajaan amawiyyah memerintah berpusat di Damshik, akhirnya mereka Berjaya di tumpaskan oleh golongan golongan saidina ali dan pewarisnya. Jatuhnya kerajaan amawi di ganti pula oleh Kerajaan abbasiyyah yang berpusat di Bangdad,
Kerana takutkan serangan tentera abbasiyyah, Waris Marwan al himar< pemerintah amawi YANG TERAKHIR yang bernama abdul rahman ad Dakhili  telah melarikan diri ke satu lokasi yang sangat jauh,yang pada masa itu tidak mungkin lagi dapat di kejarkan oleh tentera abbasiyyah tersebut.  Ia telah melarikan diri ke Sepanyol ( Eropah) yang telah di buka oleh nenek moyangnya puluhan tahun yang lampau  dengan bantuan perajuit Islam seperti Toriq bin Ziyad di bawah panglima Musa ibn Nusair.   Di situ ia telah mengasaskan kerajaan amawi kedua sehinggalah Islam dapat berdiri di sana selama 800 tahun. 
Di zaman amawi kedualah iaitu  semenjak abad ke 10. mubaligh2  Islam telah di hantar menyeberangi lautan arlantik sehingga tiba ke tanah besar yang di sebut ardhun majhula. Kumpulan mereka yang datang bersambung menyambung telah  Berjaya menarik perhatian penduduk golongan  di situ kepada Islam. Mereka  yang akhirnya di kenali dalam sejarah dunia yang di perkenalkan oleh barat kafir sebagai Red Indian telah menjadi kelompaok masyarakat yang menerima Islam.
Bahkan juga orang Islam di barat afrika juga telah lama menghubungkan mereka yang berada di timur benua amerika itu. Di samping ramai pendakwah Islam telah sampai ke sana,  70 tahun sebelum eropah mengenali Amerika, laksamana Dinasti  China ming Islam, Cheng Ho( Ibrahim Mansur) telah melawat amerika sebagaimana yang telah di catatkannya
Pada abad 14, Kejatuhan Sepanyol Islam yang di sebut sebagai Andalusia di tangan kafir Keristian telah mengubah sejarah sepanyol. Raja Ferdinand bukan sahaja telah  membunuh umat islam, menyembelih kesemua mereka yang tidak sempat berhijrah ke luar malahan memusnah setiap tanda yang menunjukkan Islam pernah wujud di Sepanyol termasuk memecahkan batu nisan kubur orang=orang Islam.  Bukan setakat orang Islam malahan  malahan juga beliau menyebabkan golongan Yahudi telah di halau
Pada masa itulah, golongan  Yahudi Fremasoon bertopeng Keristian telah  menemui Permaisuri , Ratu Issabella memohon supaya menyediakan  dana untuk membiayai  ekpidisi mencari kekayaan melalui perdagangan emas dan rempah ke Hindia.ini adalah sebagai persediaan Sepanyol menghadapi masaalah ekonomi bilamana orang Yahudi yang kuat membangunkan ekonomi sepanyol telah dikeluarkan dari Srpanyol.
Inilah sebabnya dengan menaiki kapal santa Maria, Christoper Columbus telah mengetuai sekumpulan yang sebenarnya terdiri dari golongan Yahudi keluar menunaikan kehendak raja Issabella tersebut. Malangnya Christoper Columbus telah di tipu oleh anak anak kapalnya, golongan Yahiudi yang telah mencuri peta ardhun majhula dari tangan mubaligh Islam lalu mereka  tunjukkan kepada Christoper itu.. Akhirnya mereka tiba ke benua ardhu majhula. Oleh kerana seorang Yahudi dari kumpula itu ada yang bernama americono, ia telah Berjaya mempedayakan Christoper Columbus sehingga tanah ardhun majhula itu di namakan dengan namanya Amerika.
Sebenarnya tujuan Yahudi telah memalingkan kapal Christoper tersebut dari Hindia kepada Amerika adalah kerana ingin menjadikan tanah yang luas itu sebagai penempatan baru Yahudi yang telah di halau dari Sepanyol. Dengan erti kata yang lain, mereka mahu menjadikan amerika sebagai benua Yahudi.
Bilamana mereka mendapati di bumi ardhun majhula itu terdapat kumpulan kumpulan Islam yang mereka namai sebagai Red Indian, demi mencapai Negara Yahudi, mereka telah melakukan penghapusan ethnic Islam Red India. Empata ratus tahun cowboy2 Yahudi mengusahakan sebegitu, tetapi bilamana Amerika telah maju, penjajah eropah sepertyi Belanda dan England telah tertarik hati lalu menjajah amerika. Cita cita yahudi untuk menjadikan amerika sebagai benua Yahudi gagal kerana bumi itu telah dapat di tawan oleh penjajahan keristian. Namun begitu, yahudi tetap membangunkan bumi tersebut diantaranya melalui cara menjadikan amerika sebagai satu pusat ekonomi yang mengeluarkan product2 yang menyaingi dunia pada masa itu.
Sehingga akhirnya George Washington Berjaya mengusahakan kemerdekaan  kepada amerika pada abad 18.
Walaupun hari ini, yahudi gagal menjadikan amerika Negara yahudi tetapi bangsa amerika adalah bangsa Yahudi.
Mereka telah menipu sejarah dengan menggambarkan Red Indian sebagai bodoh dan jahat. Begitulah kita tertipubilamana setiapmkali kita menonton filem cowboys berperang dengan Red Indian, kita akan menyokong cowboys dan berkata Red Indian sebagai jahat padahalhakikatnya   berapa banyak saudara saudara seIslam kita RED Indian tersebut yang tidak pernah kita kenali itu  rebah syahid mempertahankan buminya daripada yahudi laknatullah sehinggalah selepas lima ratus tahun di perlaku penghapusan ethnic sebegitu,  bangsa Islam itu terhapus di buminya sendiri. Hebat sungguh yahudi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin