Khamis, 7 November 2013

PAS SEMPADAN PATUT DI BERI TEMPOH SETAHUN SEPERTI RAKYAT THAILAND.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan kepada kerajaan malaysia supaya pas sempadan di beri tempoh selama setahun seperti mana rakyat thailand di beri tempoh selama setahun serta tidak perlu 6 bulan di berikan tempoh lanjut selama setahun.Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan malaysia patut di beri tempoh selama setahun tidak perlu 6 bulan pas sempadan border pas.Pada pandangan saya kerajaan malaysia harus memberi peluang kepada rakyat malaysia yang tinggal di sempadan seperti perlis,kedah,perak dan kelantan bersempadan dengan negara thailand kerajaan malaysia patut di beri tempoh setahun kepada pengguna pas sempadan sepertimana rakyat warga thailand serta kurang beban kepada rakyat malaysia yang tinggal di sempadan malaysia dan thailand.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin