Sabtu, 16 November 2013

MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH SEPERTI NEGARA FILIPINA YANG DILANDA RIBUT TAUFAN HAIYAN.

Saya sebagai rakyat malaysia berdoa semoga negara malaysia celaka,haram jadah di turunkan bala oleh allah swt seperti negara filipina ribut taufan haiyan yang terkorban dan tercedera baru-baru ini.Sekiranya allah swt di berikan bala dan musibah ke atas negara malaysia terutamanya di kuala lumpur dan putrajaya mereka inilah yang paling anak haram dan musibat terutamanya menteri-menteri yang gila kuasa dan pangkat tidak menghiraukan rakyat sama ada susah atau senang hanya penting diri sendiri sahaja.Apabila Allah Swt turunkan bala dan musibah kepada negara malaysia ini seperti di filipina dan di terima bantuan sepertimana rakyat filipina tidak mempunyai rumah,makanan,air dan sebagainya seperti haiwan kelaparan.Saya berdoa kepada allah swt supaya negara malaysia celaka dan haram jadah di turunkan bala dan musibah seperti negara-negara lain.Orang yang gila kuasa dan pangkat akan di terima balasan oleh allah swt sebagai contoh rasuah dan gila kuasa,jangan ingat orang yang gila kuasa boleh buat ikut sesuka hati,Allah swt juga menerima doa makbul daripada hamba-hambanya.Bagi saya malaysia ini adalah sebuah negara kuku besi dan menyeksa rakyat malaysia tidak boleh bersuara dan tidak boleh memasang parabola tvro seperti negara-negara lain.Pada pendapat saya kerajaan malaysia adalah syaitan dan iblis menghisap darah rakyat terutamanya kepada syaitan-syaitan dan dajal  yang tinggal di putrajaya.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim serta tidak bertimbang rasa kepada rakyat satu malaysia dan tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola tvro seperti negara-negara lain,begitulah juga harga internet semakin mahal dan tidak memberi diskaun kepada pelangan,harga barang begitu mahal dan harga minyak melonjak naik.Pada pendapat saya kerajaan malaysia adalah mementingkan diri sendiri untuk kepentingan individu sahaja.Sepatutnya kerajaan malaysia harus bertimbang rasa kepada rakyat malaysia serta  di beri peluang kepada semua rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola seperti negara-negara lain.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim serta tidak bertimbang rasa kepada semua rakyat satu malaysia.Pada pendapat saya kerajaan malaysia hanya penting kepada raja,menteri,hotel dan kedutaan asing rakyat di abaikan tidak boleh menggunakan cakera parabola pada hal rakyat juga mengundi serta membayar hasil cukai kepada kerajaan maha firaun malaysia.Kerajaan malaysia memang tidak sedarkan diri selama ini bukan kah hasil daripada rakyat malaysia.Sekiranya allah swt turunkan bala musibah ke atas negara malaysia celaka dan haram jadah ini terutamanya putrajaya barulah tahu dan padan muka kepada semua menteri-menteri yang gila kuasa dan pangkat saya bersyukur kepada allah swt supaya engkau turunkan bala dan musibah ke atas negara malaysia yang celaka dan haram jadah ini yang mana di tindas oleh kerajaan maha firaun ini kepada rakyat malaysia supaya engkau tunjukkan kepada hamba-hamba yang gila kuasa dan pangkat.Saya lebih suka sekiranya malaysia di terima musibah seperti negara indonesia di acheh habis rumah di musnahkan oleh laut samalah di filipina ribut taufan haiyan yang berlaku di selatan filipina baru-baru ini.Lihatlah di pulau mutiara,pulau pinang menara telekomunikasi yang jatuh dari tingkat atas sampai ke bawah bermakna allah swt pun benci dengan UMNO niat yang jahat dan penipu,eloklah allah swt beri bala dan musibah ke atas menara umno dan menara 
telekomunikasi.Barulah rasa dan padan muka kepada negeri pulau pinang.   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin