Rabu, 14 Mei 2014

MALAYSIA ADALAH CELAKA TIDAK BOLEH MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN CAKERA PARABOLA TVRO.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai sangat dukacita kepada kerajaan malaysia kerana tidak memberi peluang langsung kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola di sebabkan unsur-unsur lucah konon pada hal semua boleh di lihat dengan secara mata yang kasar tidak kira sama ada dewasa,kanak-kanak atau remaja boleh lihat gambar lucah dengan secara terang-terangan,Sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola seperti negara-negara lain di beri lesen dengan secara yang sah kepada semua rakyat satu malaysia.Ini tidak memberi peluang langsung kepada rakyat satu malaysia meggunakan cakera parabola seperti negara-negara lain.Bagi saya negara malaysia ini adalah celaka,barua,butuh,musibat dan peliak kerajaan malaysia serta di beri keutamaan kepada maha raja firaun,menteri,kedutaan asing dan hotel boleh di beri lesen dengan secara yang sah pada hal rakyat malaysia tidak boleh menggunakan cakera parabola kerana lucah,Bagi saya kerajaan malaysia adalah negara kuku besi serta zalim dan tidak boleh memberi peluang kepada semua rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola dan di beri lesen dengan secara yang sah.Apa yang saya lihat sekarang kerajaan malaysia adalah satu kezaliman kepada rakyat malaysia dengan paksa menggunakan astro setiap bulan kena bayar gambar di ulang. Pada pendapat saya Jika di katakan lucah berlambak boleh dapat di lihat melalui internet,VCD,handphone,majalah seks dan lain-lain lagi.Walaupun saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai teringin memasang parabola tvro seperti negara-negara lain.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sebuah negara celaka dan haram jadah serta cekik kedarah duit rakyat malaysia.HARAM JADAH KERAJAAN MALAYSIA .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin