Sabtu, 31 Mei 2014

PENGENALAN MINYAK LINTAH.

Seperti yang kita sedia maklum, Minyak lintah diketahui dan diperakui khasiatnya dalam seks. Ada tertulis dalam kitab Rawd at-Tirr karangan Sheikh Nefzawi dan buku petua seks Melayu klasik Permata Yang Hilang karangan Ibnu Yusuf tentang keberkesanan Minyak Lintah Tapa untuk tujuan menguatkan zakar, disamping menjadikannya TEGANG - TEGUH - BESAR - PANJANG

Perihal Lintah

Lintah merupakan sejenis spesis hidupan air yang sudah lama dikenali dan dipergunakan oleh orang Melayu Nusantara sebagai ramuan perubatan khususnya untuk meningkatkan daya seks lelaki.
Menurut Dr. Mahelly seorang pakar perubatan antarabangsa menyatakan bahawa lintah amat berguna untuk perjalanan darah beku bagi tujuan pembedahan. Beliau juga menjelaskan bahawa lintah boelh dibiarkan untuk menghisap darah di mana-mana bahagian tubuh kita bagi tujuan membuang darah kotor dari tubuh manusia.

Kandungan Minyak

Nitric Oxide: pada tahun 1998 Hadiah Nobel untuk fisiologi telah dianugerahkan kepada Robert Furchgott, Prof Louis Ignarro dan Ferid Murad yang menemukan pertalian Nitric Oxide (NO) dan seterusnya kegunaannya dalam rumusan Viagra. Dalam satu kajian makmal Universiti Purdue - lintah Hirudo Medicinalis telah dikenalpasti dapat mengeluarkan NO secara alami. sementara satu kajian berasingan NO dikatakan dapat menyelesaikan 90% masalah kegagalan ereksi DE aum lelaki. Faraj dan kelentit wanita yang tersentuh dengan NO juga turut mengalami ransangan seksual dengan galakan saraf yang menghantar mesej ghairah senggama kepada wanita tersebut!

KHASIAT MINYAK LINTAH TAPA

1. Besar, Panjang dan Tegang
2. Tahan lama
3. Menambahkan nikmat dalam persetubuhan
4. Menguatkan zakar
5. Memulihkan keanjalan urat saluran kencing and saluran air mani
6. Memulihkan urat kemaluan
7. Melancarkan pancutan mani

Pantang Minyak Lintah Tapa

1. Jangan kencing di dalam air. Contohnya ketika mandi di dalam sungai, kolam atau yang bersamaan maksud dengannya.
2. Jangan terus basuh atau mengenakan air pada alat kemaluan anda iaitu selepas melakukan seks atau melancap. Biarkan setengah jam untuk mendapalkan hasil yang baik.
3. Jangan lakukan seks di dalam bilik berhawa dingin.
4. Jangan gunakan sabun semasa melancap atau sebarang bahan kimia, dadah dan yang ada alkohol dan kemikal.
5. Jangan makan bersulam air. Biarkan 1/2 jam selepas makan barulah air diambil.
6. Jangan gunakan sebarang ubat kebas (tahan lama).
7. Tidak digalakkan kemaluan anda dihisap oleh pasangan anda keranaboleh menyebabkan urat nadi prostate tidak berfungsi dengan baik. Prostate sebenarnya adalah alat bagi memanaskan badan dan melancarkan peredaran darah. (Sekiranya pantang-larang ke 7 tidak diikuti, darah anda akan menjadi sejuk).
8. Tidak digalakkan mengambil makanan-makanan sejuk. Selalukan mengambil makanan panas (hot) dan segar (fresh).
9. Amalkan selalu kencing pada tempat yang keras seperti batu,"simen atau kayu atau yang bersamaan maksud dengannya.
10. Selepas bersetubuh atau melancap, pastikan anda mengurut semula dari arah pangkal ke depan atau ke kepala kemaluan sekurang-kurangnya 2-3 kali urutan.
11. Amalkan minyak ini sekurang-kurangnya 40 hari dan amalkan setiap hari.
12. Pastikan anda tidak mengidap penyakit kencing manis (diabetes).; Sekiranya anda ada penyakit tersebut, rawatan adalah PERLU. Pastikan anda mengambil ubat kencing manis.
13. Jika anda mengidap kencing manis, pastikan yang anda tidak mendapatkan rawatan daripada tukang unit sakit tuan, urat kemaluan boleh putus
14. Pastikan anda memakai semula Minyak Lintah Tapa selepas mandi - supaya zakar anda, sentiasa dibasahi oleh minyak dalam masa 40 hari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin