Selasa, 6 Mei 2014

NAMA DAN GELARAN NEGARA MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai sangat benci dengan barisan nasional kerana ia adalah satu helah tipu muslihat pemimpin yang zalim kepada rakyat malaysia.Lihatlah apa yang rakyat suara semua tidak di tunaikan kepada rakyat malaysia.Bagi saya kerajaan barisan nasional adalah penipu dan pembohongan semata-mata hendak memerintah negara selama-lamanya,Apa yang saya lihat sekarang kerajaan malaysia tidak menunaikan janji kepada rakyat malaysia.Barisan Nasional boleh di beri gelar sebagai babi najis,butuh,burit dan barua kerana ia adalah huruf B,Manakala N pula iaitu Najis,DAP pula di gelar sebagai Dajjal Anjing Peliak,PAS pula parti ajaran sesat seperti mana YB Tan sri Muyiddin Yasin katakan,Puki Anjing Syaitan dan PKR Parti kelentong rakyat.Samalah juga dengan SPA Suruhnajaya Perkhidmatan Awam jika di gelar sebagai Syaitan Puki Anjing,manakala JPAM Jilat Peliak Anjing Musibat.Bagi saya kesemua ini boleh beri nama sebagai gelaran.Bagi pandangan saya sesuai dengan nama yang saya berikan kepada parti dan jabatan kerajaan kerana ia sangat sesuai dengan nama yang di berikan oleh saya.Lihatlah dengan mata anda sendiri apa yang di minta oleh rakyat satu malaysia semua tidak boleh di tunaikan janji kepada rakyat sebagai contoh parabola tvro konon di katakan gambar lucah pada hal semua ada gambar lucah melalui internet,handphone,vcd dan majalah.Pada pendapat saya kerajaan malaysia adalah celaka,musibat dan barua tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola seperti negara-negara lain dan di beri lesen dengan secara yang sah kepada semua rakyat satu malaysia.Bagi saya nama malaysia boleh di gelar sebagai musibat anjing laknat ayam yu syaitan iblis anjing(MALAYSIA).Pada pendapat saya nama negara malaysia adalah penghisap cekik kedarah rakyat malaysia.Sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola tvro seperti negara-negara lain dengan memberi lesen secara yang sah kepada semua rakyat malaysia tidak megira kaum dan agama.Rakyat malaysia juga membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia,ingatlah rakyat malaysia pun membayar cukai kepada kerajaan malaysia janganlah seperti negara kuku besi rakyat juga mengundi kepada kerajaan malaysia.Lihatlah sendiri sekiranya agung,menteri,hotel dan kedutaan asing boleh di beri lesen dengan secara yang sah manakala rakyat biasa tidak boleh di pasang parabola.Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai mengingatkan kepada kerajaan malaysia supaya jangan membuat undang-undang yang terlampau zalim kepada rakyat satu malaysia.Bagi pandangan saya itu pilihan rakyat sama ada mahal atau murah bergantung kepada rakyat malaysia,harga parabola tidak semestinya orang kaya boleh membeli parabola malah orang yang berpendapatan rendah pun boleh membeli parabola dengan harga yang berpatutan,Jika astro gambar di ulang setiap bulan di kenakan cas bayaran gambar yang di tayang pun tidak bagus.Pada pendapat saya kerajaan malaysia memang ada udang sebalik batu untuk membela astro.Haram Jadah Malaysia,Musibat,Celaka,Barua Kerajaan malaysia,puki mak kerajaan penghisap darah rakyat,Kuala Lumpur ibu kota negara di gelarkan sebagai kota Kadang Lembu nama ini sangat sesuai untuk negara malaysia celaka ini,Bagi saya SKMM Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia di beri gelaran sebagai Syaitan Kote Musibat Mampus itu sangat sesuai dengannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin