Isnin, 12 Mei 2014

PADAN MUKA NEGARA MALAYSIAL DI TERIMA MUSIBAH.

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai berasa bersyukur kepada tuhan kerana memberi musibah ke negara malaysia celaka ini,Lihatlah baru-baru ini di kuala lumpur di landa banjir dan EI-Nino musim kemarau akan datang ke negara malaysia,saya berasa bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah kepada negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Saya juga berdoa kepada allah swt supaya di turunkan bala dan musibah ke atas negara malaysia celaka ini.Padan muka kepada semua warga kota kuala lumpur biarlah rasa menerima musibah ini.Alhamduliah dan syukur kepada allah swt,amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin