Khamis, 1 Mei 2014

NEGARA MALAYSIA ADALAH SEBUAH NEGARA CELAKA DAN HARAM JADAH




Saya sebagai hamba allah yang mulia bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah di negara malaysia kapiaq laknattullah ini.Saya juga berdoa kepada allah swt supaya di turunkan bala dan musibah kuala lumpur dan putrajaya tempat inilah semua jemaah menteri syaitan dan iblis menghisap darah rakyat malaysia tidak memikir nasib rakyat sama ada susah atau senang.Bagi saya malaysia adalah sebuah negara celaka dan haram jadah.Kita lihatlah negara-negara lain boleh menggunakan cakera parabola di negara malaysia celaka tidak boleh hanya berikan kepada menteri,raja,hotel dan kedutaan asing.Bagi pandanagn saya ini tidak adil bukankah rakyat malaysia membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia celaka ini.Apa yang saya lihat kerajaan malaysia tidak ada sifat bertanggungjawab terhadap rakyat malaysia sebagai contoh harga barang terlalu mahal,setiap tahun gaji di naikan apatah lagi rakyat yang berpendapatan rendah hendak menangung segala beban.Kita lihatlah orang kaya seperti agung,perdana menteri dan Timbalan perdana menteri semua gaji mahal dan boleh beli rumah seberapa kalau kita hendak beli tidak kesampaian.Pada pendapat saya kerajaan malaysia memang cukup tak guna serta menyeksa rakyat dan tindas rakyat malaysia.Saya bersyukur kepada allah swt supaya negara malaysia celaka di turunkan bala dan musibah sepertimana negara-negara lain.Bagi saya biarlah semua rakyat malaysia dapat merasai kenikmatan bala dan musibah ini,Alhamduliah dan syukur.Anda lihatlah sendiri tayangan astro di ulang setiap bulan di kenakan bayaran pada hal gambar bukan bagus sangat sebenarnya kerajaan malaysia celaka hendak membela astro dan mengcekik kedarah duit rakyat malaysia,parabola tidak dibenarkan kerana gambar negatif pada hal gambar lucah berlambak yang boleh dapat di lihat oleh orang awam dan remaja melalui internet,handphone,vcd,majalah dan lain-lain lagi.Apa yang saya lihat kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim serta tidak memberi kebebasan kepada rakyat malaysia.Bagi saya kerajaan malaysia adalah celaka,puki mak,butuh,barua dan musibat kerajaan malaysia.Biarlah allah swt turunkan bala di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin