Sabtu, 29 September 2012

MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH

Saya sebagai rakyat malaysia berdoa kepada tuhan supaya negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan rakyat satu malaysia tidak sedar bagaimana rakyat negara lain boleh di terima musibah oleh kuasa tuhan.Saya berdoa semoga negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain di sebabkan kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim serta tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola antarabangsa.Pada pendapat saya malaysia adalah sebuah negara kuku besi dan diktator tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Yang saya tahu hanya bela astro sahaja gambar di ulang setiap bulan di kena bayar beginikah sikap pihak astro dan kerajaan.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim hanya memnetingkan astro sahaja.Sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Cuba lihat di negara-negara lain seperti negara asean iaitu,Thailand,Indonesia,Brunei,Arab saudi,Jordan,Palestine dan lain -lain negara lagi yang di beri oleh kerajaan negara masing-masing menggunakan parabola.Bagi saya kerajaan malaysia hanya membela syarikat astro sahaja setiap bulan di kena bayar kepada penyiaraan astro yang menjadi susah rakyat akan mendapat papa dan kendana.Sepatutnya kerajaan malaysia boleh berfikir sekiranya gambar lucah boleh terdapat di internet,VCD cakera padat dan hand phone sebenarnya kerajaan malaysia takut sekiranya media asing menayang kisah sebenar sikap pentadbiran kerajaan mahafiraun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin