Jumaat, 14 September 2012

SEPATUTNYA KERAJAAN MALAYSIA DAN AMERIKA DI PUTUSKAN HUBUNGAN DENGAN NEGARA KUASA BESAR.

Saya sebagai rakyat malaysia berasa amat kesal dan marah di atas perbuatan yang biadap tidak menghormati agama islam serta menghina nabi muhammad saw di you tube.Bagi saya sepatutnya kerajaan malaysia mahu di putuskan hubungan antara malaysia dan amerika syarikat.Saya pun juga berasa hairan kenapa kerajaan malaysia baik dengan kerajaan amerika pada hal israel hubungan tidak ada langsung.Bagi saya sepatutnya kerajaan malaysia harus memutuskan hubungan dua hala antara malaysia dan amerika.Bagi pandangan saya pengarah filem adalah niat yang jahat serta menyakiti umat islam di serata dunia.Bayangkan sekiranya umat islam menghina nabi mereka bagaimana perasaan penganut yang beragama kristian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin