Selasa, 2 Julai 2013

ALLAH SWT DI TURUNKAN BALA DAN MUSIBAH KEPADA NEGARA MALAYSIAL

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berdoa semoga negara malaysial di terima musibah seperti negara-negara lain.Bagi saya Allah swt adalah satu tidak guna kerana tidak memberi musibah di malaysia seperti mana negara-negara lain yang kau berikan musibah.Saya berdoa kepada Allah swt supaya malaysia di terima musibah seperti mana negara-negara lain yang kau berikan musibah kepada hamba-hambanya sekalian.Kezaliman kerajaan malaysia terhadap rakyat malaysia adalah satu kezaliman kepada kerajaan malaysia semakin serious,polis yang zalim kepada masyarakat pukul,tembak serta menyalah menggunakan kuasa kepada masyarakat,menteri yang gila kuasa dan pangkat sepatutnya Allah swt mahu di berikan bala atau musibah kepada negara malaysia celaka,anak haram dan musibat punya menteri.Bagi saya malaysia adalah tidak guna cekik kedarah duit rakyat inilah satu punca kerajaan malaysia cekik kedarah duit rakyat malaysia.Inilah satu sumber pendapatan hasil kerajaan malaysia hanya memakan duit haram seperti rasuah sebab itulah kebanyakkan semua senang dan kaya rupa-rupanya makan hasil duit haram rumah pun besar,kereta mewah dan lain-lain lagi.Saya berdoa kepada Allah swt supaya tuhan yang maha kuasa dan maha adil dapat memakbulkan permintaan doa dari hambanya yang ihsan dan wali tuhan.Apa yang saya lihat kebanyakan semua umat islam tidak sedar diri sanggup menerima wang rasuah,menjual tubuh,menteri yang gila kuasa dan pangkat sanggup melakukan apa sahaja kehendaknya.Kerjaan malaysia tidak memikir masa depan rakyat samalah dengan parti pembangkang hanya mementingkan diri sendiri sahaja.Lihatlah apa yang berlaku di setiap negara yang bergolak dan rusuhan kerana tidak berpuas hati kepada pihak kerajaan.Bagi saya kerajaan malaysia adalah cukup tak guna dan pembawa sial kepada negara malaysia kerana mementingkan diri sendiri tidak memikir masa depan rakyat lihatlah seperti contoh minyak di naikan.Harga barang di naikan dan lain-lain lagi.Kerajaan malaysia adalah syaitan dan iblis menjahanam kepada semua rakyat.Bagi saya lihatlah seperti mana bekas dato abdullah ahmad badawi paklah berkata tidak perlu bimbang harga minyak dan barang di turunkan apabila menang dalam pilihan raya minyak barang semua naik beginikah sikap seorang pemimpin yang sanggup menipu rakyat malaysia kerana undi dan mempergulakan rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin