Isnin, 22 Julai 2013

NEGARA MALAYSIA ADALAH SYAITAN DAN IBLIS

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berdoa kepada tuhan yang maha esa supaya di turunkan bala musibah di negara malaysia laknatullah semoga rakyat malaysia dapat bencana seperti negara -negara lain.Biarlah rasa dan padan muka kepada semua rakyat malaysia yang lupa kepada tuhan,Begitu juga dengan putrajaya dan Kuala Lumpur biarlah tuhan turunkan bala dan musibah di negara malaysial ini.Bagi saya jerebu akan datang kembali rasalah kenikmatan jerebu di negara malaysia syaitan dan iblis.Saya berdoa kepada tuhan semoga malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin