Selasa, 2 Julai 2013

GEMPAR BUMI DI INDONESIA ACHEH SEPERTI MANA DI NEGARA MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berdoa semoga negara malaysia di terima musibah seperti mana negara indonesia acheh.Bagi saya sekiranya berlaku bencana alam sekurang-kurangnya umat islam baru sedar dan taubat terutamanya kuala lumpur dan putrajaya biarlah hancur dan lebur bangunan maha firaun.Saya selalu sembahyang semoga negara malaysia laknattullah di turunkan bala dan musibah kepada pemimpin yang menzalimi rakyat serta memakan duit rakyat seperti mana yang berlaku di negara barat dan asia sebagai contoh negara amerika syarikat di landa puting beliung,sri langka tsunami,pulau pinang tsunami,indonesia acheh tsunami seperti padang mat sirat.Begitulah di negara malaysial ini Allah swt perlu berikan musibah di negara malaysial ini.Saya berdoa kepada Allah swt supaya umat islam dapat balasan dari allah swt ini.Allah tunjukanlah kepada kerajaan malaysia yang zalim kepada rakyat malaysia ini sepertimana engkau tunjuk kan kepada negara-negara lain di terima musibah ini.Barulah rasa dan padan muka rakyat serta menteri-menteri yang zalim kepada rakyat malaysia ini.Alhamduliah dan syukur kepada tuhan yang maha esa dan maha adil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin