Khamis, 25 Julai 2013

JEREBU MELANDA DI NEGERI PULAU PINANG

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai bersyukur kepada tuhan yang maha esa kerana memberi satu bencana jerebu melanda di pulau pinang.Bersyukur kepada tuhan kerana memberi musibah di negara malaysial ini biarlah semua rakyat dapat penyakit.Saya reda sekiranya tuhan memberi bala atau musibah di negara malaysial ini dengan adanya taufan,banjir,jerebu dan lain-lain lagi.Ya allah tuhan ku kau berikanlah musibah negara malaysia ini seperti negara-negara lain,Kau turunkan bala di malaysia seperti negara -negaralain yang kau berikan kepada hamba-hambanya yang menzalimi terhadap sesama manusia dan umat islam.Saya ucapkan padan muka kepada rakyat negeri pulau pinang yang menerima jerebu terlampau tinggi indeks pencemaran udara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin