Ahad, 21 Julai 2013

BANGSA CINA KAPIAT YANG TAK HORMAT KEPADA UMAT ISLAM

Salam pembaca MHS sume...Ramadhan akan tiba tak lama lagi, tapi MHS tgk cina lakhanat ni sengaja memainkan sentimen agama dan mewujudkan api perkauman di Malaysia!!! Marah, geram sumenye ada ni..MHS pasti sume nye dah baca pasal sekor cina lakhanat kapir haram jadah yang dok memprovoke pasal agama Islam dan bangsa Melayu..Memang MHS geram dan rasa nak bagi penyepak dan penampar jepun je kt cina rosak akhlak ni..Dahlah mendatang ke Malaysia, nak sibuk pasal Negara orang buat pa?Pi balik singap*** baliklah..perangai pun dh serupa pork MHS tengok..Haish apa yang PAS dok buat?? Lihat saja ka? Mana Ostazah Abby forever??Mana Serikandi PKR Nurul Izzah??? Awat tak bangun komen sket pasai hal ni?? Ingat ya semua, bila dia sentuh Melayu Islam ini sume melibatkan masyarakat Melayu Islam di Malaysia...Hang pa dalam PASPISPUS tak kisah noo cina lakhanat ni buat gini?? Memang korang dah termakan budi cina lakhanat gamaknya...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin