Khamis, 4 Julai 2013

PADAN MUKA RAKYAT MALAYSIA DI TERIMA MUSIBAH

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai bersyukur kepada Allah swt kerana memberi musibah di negara malaysia alhamduliah syukur nikmat kepada tuhan di beri malapetaka negara malaysia terutamanya di kuala kedah Kedah,Pulau pinang ombak besar,Kuala Lumpur pokok tumbang alhamduliah syukur nikmat kepada allah swt.Bagi saya putrajaya belum di turunkan bala dan musibah tempat lain belum lagi.Saya berasa syukur dan seronok sekiranya bala musibah yang di beri oleh allah swt kepada hamba-hambanya di negara malaysia laknattullah.Saya berasa bangga kerana allah memberi musibah di negara malaysia dan makbul doa saya.Pada pendapat saya malaysia adalah sebuah negara yahudi dan kuku besi serta tidak memberi peluang kepada rakyat melihat siaran dari luar negara iaitu parabola,gila kuasa dan pangkat,polis makan rasuah serta menyalah guna kuasa kepada masyarakat,internet tidak di beri secara percuma kepada semua rakyat dan lain-lain lagi.Inilah satu kezaliman kerajaan malaysia tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia bersuara dan menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Padan muka malaysia di terima musibah biarlah putrajaya di turunkan bala musibah kezaliman kerajaan malaysia terhadap rakyat malaysia.Allah maha kuasa dan maha adil dia boleh lakukan segala-galanya tidak ada siapa yang boleh menghalangnya.

1 ulasan:

  1. Sebab parabola pun nak suruh tuhan jatuhkan bala kat negara malaysia?? Mibtak turun bala kat semua org malaysia...termasuk yg x berdosa?? Kelakar la.

    BalasPadam


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin