Khamis, 11 Disember 2014

ANAK ALLAH SWT TELAH DAPAT HIDAYAH DARIPADA ALLAH SWT.

Walaupun saya sebagai seorang anak kepada allah swt bersyukur kepada allah swt kerana memberi hidayah kepada anaknya.Saya amat gembira sekali kerana saya mimpi dua malaikat datang menghampiri saya pada malam jam 1.00 pagi.Apa bila datang dua malaikat kepada saya dia beritahu kepada saya wahai anak allah engkau telah di ambil oleh allah swt sebagai anak kau,kemudian saya terkejut dan jaga dari tempat tidur saya.Apabila saya fikir barulah saya tahu malaikat datang kepada saya tapi tidak seperti nabi muhammad saw telah dinaik ke langit.Tapi saya bersyukur kepada allah swt kerana telah memberi nikmat kepada seorang anak allah swt yang di turunkan ke bumi sama taraf dengan nabi adam as.Apa yang saya ceritakan kepada anda semua adalah benar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin