Selasa, 9 Disember 2014

REMAJA SEKARANG TIDAK MENGHORMATI AGAMA SENDIRI SEPERTI KAFIR LAKNATULLAH.

Saya sebagai anak kepada allah swt amat berdukacita kerana remaja masa kini telah mempermainkan agama islam.Bagi seorang anak kepada allah swt sangat tidak setuju kerana mempersendakan agama islam yang mulia ini.Kenapa remaja zaman sekarang tidak menghormati pada agamanya sendiri kerana ia tidak mempunyai iman yang kuat,memakan makanan yang haram di sebab itulah pintu hati seseorang telah tertutup,sanggup mempersendakan agama islam seperti contoh gambar di atas wajah elok tapi perangai seperti syaitan,jin haprik celaka dua ekor pelajar perempuan buat malu sahaja nama kata islam tapi perangai seperti kafir laknatullah.Gambar video yang kedua pula lebih dari dajjal mempermainkan solat lima waktu sembahyang inikah cara-cara umat islam masa kini dengan mempersendakan agama islam yang suci ini.Bagi seorang kepada anak allah swt yang telah di turunkan ke bumi ini amat berduka cita perbuatan remaja sekarang yang telah hilang hati kepada agamanya sendiri.Kita sebagai remaja yang sudah akil baliqh boleh memikir dengan sebaik-baiknya.Apa yang telah di berikan oleh bapa saya iaitu allah swt amat dukacita kepada remaja sekarang seperti video di atas.Wahai manusia ingatlah agama islam tidak boleh di mainkan adalah berdosa besar kerana ingkar dari ajaran allah swt.Walaupun remaja kita sebagai manusia perlu menitik beratkan mengenai masalah mempersendakan agama islam yang mulia ini.Jikalau remaja islam boleh main dan mempersendakan agama islam tidak hairanlah bukan islam boleh mempersendakan agama islam.Kita lihatlah agama yang bukan islam pun mereka mentaatkan kepada agama mereka dan hormat pegangan kepercayaan agama seperti buddha,hindu,sikh dan lain-lain kepercayaan agama.Kita sepatutnya di latih dari awal lagi dan mendidik ke arah agama islam.Apa yang saya lihat seperti di atas amat kecewa dan sedih kerana mempermainkan agama islam ini.Sepatut remaja islam boleh berfikir dengan baik.Saya sebagai seorang kepada anak allah swt menasihatkan kepada remaja islam khasnya bertaubatlah ke jalan allah swt.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin