Jumaat, 5 Disember 2014

KERAJAAN MALAYSIA ADALAH CELAKA,BARUA MUSIBAT DAN PENGHISAP DARAH RAKYAT MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada allah swt kerana memberi hidayah kepada saya.Di samping itu saya berdoa kepada allah swt semoga anda semua di berkati oleh allah swt.Tujuan saya adalah menceritakan tentang sistem pemerintahan kerajaan malaysia celaka dan haram jadah adalah cukup zalim serta menindas rakyat malaysia apa yang saya lihat sekarang kebanyakan semua menteri yang suka membolos duit rakyat sebagai contoh cukai GST,MH370 bukankah duit itu di habiskan begitu sahaja kemanakah pesawat yang hilang sampai sekarang pun belum di jumpai?.Bukan kah duit rakyat di habiskan.Bagi saya kerajaan malaysia adalah suka membazirkan wang rakyat malaysia.Apabila wang di bazir itu sudah habis atau kurang maka rakyat malaysialah yang menjadi mangsa kepada hamba kerajaan malaysia di kenakan segala hasil bayaran cukai.Pada pendapat seorang cucu kepada allah swt kerajaan malaysia adalah zalim kepada rakyat malaysia kerana tidak memberi peluang langsung kepada rakyat malaysia menggunakan cakera Parabola TVRO seperti mana negara-negara lain di beri lesen dengan secara yang sah dan juga di beri kepada vip seperti raja firaun,menteri,perdana menteri,perhotelan dan kedutaan asing boleh di beri lesen dengan secara yang sah,manakala rakyat biasa tidak boleh menggunakan cakera parabola tvro pada hal rakyat malaysia membayar hasil segala cukai kepada kerajaan malaysia celaka,puki,musibat dan barua kerajaan malaysia celaka haram jadah punya malaysia pada pendapat saya tidak sepatutnya kerajaan malaysia celaka menghalang kepada rakyat malaysia menggunakan cakera parabola di sebabkan rakyat juga ada hak untuk memasang parabola sepertimana negara-negara lain.Bagi saya sepatutnya bangunan suruhanjaya komunikasi patut di bom kerana mereka inilah adalah celaka tidak boleh memberi peluang langsung kepada rakyat malaysia menggunakan parabola dengan secara yang sah.Cuba kita lihat sekarang anak-anak muda yang tidak mempunyai pekerjaan tetap di sebabkan berpunca dari kerajaan malaysia celaka dan haram jadah kerana memberi peluang kepada umur 60 tahun sepatutnya pekerja patut di pencen atau bersara dari perkhidmatan ini tidak di sambungkan lagi sampai umur 60 tahun kemanakah anak-anak muda hendak mencari pekerjaan yang tetap.Apa yang saya lihat sekarang semua jemaah menteri celaka tidak memikir masa depan rakyat dan anak-anak muda tidak mempunyai pekerjaan yang tetap hanya kepentingan diri sendiri sahaja,Anda lihatlah sendiri pemerintahan kerajaan malaysia celaka dan haram jadah ini hanya cekik kedarah duit rakyat sahaja.Lihatlah di era 1970an lesen memandu lori dan bas boleh di gunakan sekali manakala lori dan bas sekarang sudah di asingkan tidak seperti dulu kerana sikap kerajaan malaysia adalah sifat yang suka menghisap darah rakyat malaysia.Apa yang seorang cucu kepada allah swt ceritakan kepada anda semua terutamanya rakyat malaysia adalah benar bukan rekaan semata-mata.Bagi pandangan saya seorang cucu kepada allah swt cukup sesuai bagi pesara umur 55 tahun kerana masa umur adalah sangat sesuai untuk bersara dan di beri peluang kepada anak-anak muda pula untuk berkerja di jabatan kerajaan ataupun swasta.Janganlah umur begitu tua sekali mahu berkerja sepatutnya kerajaan malaysia perlu berfikir kepada anak-anak muda ini.Kenapa tidak di sambungkan umur sampai 80 tahun kan senang tua nak mampus pun boleh berkerja.Apa yang saya lihat sekarang kerajaan malaysia celaka tidak memikir masa depan rakyat sama ada susah atau senang hanya kepentingan mereka sahaja serta periuk nasi mereka sahaja manakala rakyat hanya tinggal tulang rangka sahaja.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan semua jemaah menteri malaysia celaka tidak memikir masa depan rakyat samalah dengan joseph salang gandum seorang menteri yang suruh memaksa rakyat malaysia menggunakan astro dan njoi bagi saya sepatutnya joseph salang gandum mahu di tembak bagi mampus kerana dialah tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola tvro sepertimana negara-negara lain.Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan malaysia celaka memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola tvro sepertimana negara-negara lain yang boleh di beri lesen dengan secara yang sah kepada rakyatnya.Ingatlah kepada semua jemaah menteri malaysia celaka dan haram jadah rakyat malaysia yang undi hampa semua bukannya hampa boleh jadi menteri ikut suka hampa jadi janganlah berlagak dan sombong kepada rakyat malaysia sebagai contoh parabola tvro di benarkan kepada semua rakyat satu malaysia menggunakan parabola tvro.Bagi saya seorang cucu kepada allah swt apa yang kita hendak sombong kepada rakyat tiada guna.Jangan ingat kita ada kuasa rakyat malaysia pun ada kuasa juga mengundi hampa semua sebagai menteri malaysia celaka dan haram jadah.Kita sebagai rakyat malaysia patut bersuara kepada kerajaan malaysia celaka kerana kita semua rakyat malaysia ada hak untuk memasang parabola dan membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia celaka dan haram jadah.Lihatlah tuan-tuan dan puan-puan sekalian apa yang saya lihat sekarang kebanyakan undang-undang semua di gubalkan sebagai contoh lesen memandu lori dan bas boleh di pakai sekali sekarang lori dan bas di asingkan samalah dengan akta hasutan jika kita lihat negara-negara lain akta hasutan masih di kekalkan.Kenapa parabola tidak boleh di gubalkan dalam parlimen.Saya harap agar anda semua dapat menilai sama ada kerajaan malaysia celaka bagus atau sebaliknya fikir-fikirlah kepada anda semua dan boleh berfikir dengan secara yang baik.Cuma saya nak ingatkan kepada anda semua supaya berhati -hati memilih dalam sesuatu parti kerana ia akan membawa masa depan kita gelap dan rugi sekiranya kita sokong dalam sesuatu parti tidak kiralah sama ada kerajaan BN mahupun parti rakyat iaitu pembangkang.Bagi saya apabila parti itu menang mereka akan lupa kepada kita semua dan tidak menjalankan satu kewajipan tanggungjawab kepada rakyat sebagai contoh barisan nasional apabila menang minyak naik,barang pun naik dulu di era zaman tun mahathir adakah barang-barang dan minyak naik serta gaji di naikan,apabila gaji di naikan barang pun naik dan minyak pun naik.Apa yang saya ceritakan kepada anda semua adalah kebaikan bukan keburukan kita sebagai manusia perlu berfikir dengan baik dan matang demi masa depan kita semua.Kalaulah kita sokong apa-apa parti pun tidak membawa kebaikan kepada kita semua apa untungnya kepada semua rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin