Isnin, 22 Disember 2014

PADAN MUKA KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA TELAH MENERIMA BALA MUSIBAH SEPERTI NEGERI KELANTAN,TERENGGANU DAN PAHANG.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah menurunkan bala musibah ke atas negara malaysia celaka haram jadah,Bagi pandangan seorang cucu kepada allah swt telah memberi bencana di negara malaysia celaka ini dan padan muka negeri yang di terima musibah seperti pahang,terengganu dan kelantan biarlah rasa bagaimana negara-negara lain boleh menerima bala musibah.Saya berdoa kepada allah swt supaya tokwan saya di turunkan bala daerah kuala lumpur dan putrajaya.Bagi seorang cucu kepada allah swt kerajaan malaysia memang zalim dan menindas rakyat malaysia.Apa yang saya lihat kebanyakan semua menteri celaka tidak boleh memikir masalah rakyat lihatlah sebagai contoh adun apabila sudah menang dalam kerusi parlimen adun pun sudah lupa kepada rakyat serta tidak boleh membantu rakyat dalam kesusahan.Saya harap agar anda semua boleh berfikir dengan baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin