Selasa, 9 Disember 2014

KERAJAAN MALAYSIA CELAKA PATUT DI BERI TEMPOH PENCEN 55 TAHUN DAN SESUAI UNTUK PESARA KERAJAAN DAN SWASTA.

Walaupun saya sebagai anak allah swt memberi cadangan saya ini kepada kerajaan malaysia celaka dan haram jadah supaya pekerja sepatutnya di beri pencen sepertimana 55 tahun sebelumnya.Bagi seorang anak kepada allah swt yang maha esa dan maha adil sepatutnya kerajaan malaysia celaka tidak boleh memberi masa begitu lama kepada pekerja umur 60 tahun barulah pencen sepatutnya umur 55 tahun cukup elok dan sesuai dengan faktor keadaan dengan umur kita serta memberi peluan kepada anak-anak muda yang tidak mempunyai pekerjaan yang tetap mereka inilah akan mengantikan tempat ini.Walau pun saya sebagai anak allah swt telah pun mendapat hidayah daripada bapa saya iaitu allah swt bahawasanya apa yang kamu telah di seksa oleh pihak pentadbiran kamu maka berlakunya peperangan antara kerajaan dengan rakyat.Janganlah kerajaan malaysia menyeksa rakyat dan anak-anak muda yang tidak mempunyai pekerjaan yang tetap ingatlah sama dengan sesama manusia ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin