Selasa, 9 Disember 2014

RAKYAT MALAYSIA ADALAH CELAKA DAN TIDAK MEMPUNYAI DISPILIN YANG BAIK.

Apa yang seorang anak kepada allah swt lihat sekarang rakyat malaysia tidak mempunyai bahasa yang baik dan dispilin samalah jabatan kerajaan mahupun swasta tidak ada komukasi yang baik.Kita lihatlah baru-baru ini satu trajedi yang berlaku di negara malaysia penyokong bola sepak piala suzuki baru-baru ini memukul kepala rakyat vietnam tidak sepatutnya berlaku kerana ia adalah satu permainan sahaja dan persahabatan antara negara-negara asian,itulah di katakan nama manusia perangai seperti haiwan dan syaitan tidak boleh berfikir dengan baik sepertimana yang saya ceritakan dalam blog baru-baru ini.Walaupun saya adalah anak kepada allah swt saya seorang yang bagus dan baik tiada manusia dalam dunia yang baik seperti saya ini.Walaupun anak raja,menteri,rakyat biasa tidak sama dengan saya hati yang wangi dan bersih tidak ada niat yang busuk hati terhadap sesama makhluk manusia di buka bumi ini.Saya sebagai seorang anak kepada allah swt sangat bersyukur kepada bapa saya iaitu allah swt.Saya sebagai seorang anak lebih suka sekiranya malaysia celaka laknat di turunkan bala musibah sepertimana negara-negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin