Selasa, 23 Disember 2014

MALAYSIA CELAKA PATUT DI TURUNKAN BALA MUSIBAH DI KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil.Saya bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah pun memberi bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Saya juga berdoa kepada tokwan saya supaya negara malaysia celaka dan haram jadah di turunkan bala oleh allah swt di kuala lumpur dan putrajaya,Apa yang seorang cucu allah lihat di negara malaysia celaka,haram jadah semuanya yang gila kuasa dan pangkat sebagai contoh anwar ibrahim semuanya dia tahu agama islam serta doa tapi perangai seperti syaitan dan iblis suka menipu rakyat dan gila lesbian berbanding dengan saya walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt berbanding dengan manusia yang lain.Sayalah seorang cucu kepada allah swt dan di turunkan ke bumi ini.Apa yang saya lihat negara malaysia celaka musibat puki mak tanah melayu memang cukup tak guna celaka barua kerajaan malaysia tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola tvro jika hendak ikut hati cucu kepada allah swt bendera malaysia saya hendak bakar celaka punya kerajaan malaysia tidak memberi peluang langsung kepada rakyat malaysia menggunakan parabola tvro sepertimana negara-negara lain.Kerajaan malaysia adalah paling celaka cekik kedarah duit rakyat malaysia tidak meningati kepada rakyat sebagai contoh lampu motor sentiasa di buka,cukai yang tinggi dan gaji dinaikan.Saya sebagai cucu kepada allah swt selalu minta kepada tokwan saya supaya negara malaysia celaka di terima musibah sepertimana negara-negara lain.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt bersyukur kerana saya di beri hidayah dan tahi saya pun sudah wangi.Jika di bandingkan tahi najis sebagai contoh hindu pariah,cina,sikh,melayu dan lain-lain lagi bangsa di seluruh dunia semua bau busuk berbanding dengan saya tahi pun wangi.Saya suka rakyat negara indonesia baling tahi najis kedutaan malaysia di jakarta sebab kerajaan malaysia zalim kepada rakyat indonesia sepertimana presiden joko mahu tembak nelayan malaysia di perairan laut selat melaka.Apa yang saya lihat di dalam tv banjir masih melanda di pantai timur terengganu dan kelantan padan muka kepada semua rakyat satu malaysia biarlah rasa bagaimana keperitan hidup dan derita sepertimana rakyat negara lain.Saya juga bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah memberi bala musibah kepada hamba-hambanya yang tidak sedarkan diri tamak haloba gila kuasa dan pangkat biarlah rasa dan padan muka kepada manusia yang tamak haloba samalah dengan flat higland tower yang mengorbankan 48 orang ini adalah salah satu allah swt menunjukkan kepada hamba-hambanya yang tidak sedarkan diri dan memakan duit haram serta menyimpan perempuan yang bukan muhrim padanlah muka kepada penduduk highland tower biarlah rasa padan muka kepada penduduk highland tower.Apa yang seorang cucu kepada allah swt lihat bumi sekarang adalah pegujung iaitu hari kedatangan kiamat jadi kita sebagai manusia perlu sedarkanlah diri kita bahawasanya kita akan mati juga tiada siapa yang boleh kekal selama-lamanya.Jadi saya sebagai seorang cucu kepada allah swt telah pun mendapat hidayah daripada allah swt.Kita lihatlah baru-baru ini di gemparkan penerbangan mas yang terhempas di timur ukraine yang mengorbankan nyawa itulah tandanya allah swt telah benci kepada umatnya yang suka menghabiskan masa di luar negara.Apa yang saya lihat sekarang bermacam-macam berlaku di negara malaysia celaka ini dan padan muka kepada semua rakyat malaysia yang di terima musibah sepertimana negara-negara lain supaya kita sedar dan bertaubat apa yang kita lakukan selama ini.saya bersyukur kepada tokwan saya kerana allah swt telah turunkan bala musibah ke atas negara malaysia celaka ini dan padan muka kepada mereka semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin