Sabtu, 2 Julai 2011

NEGARA YAHUDI MAHU HAPUS OLEH UMAT ISLAM SERATA DUNIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi semangat kepada umat islam serata dunia bangkitlah dan menentang yahudi.Bagi pandangan saya negara yahudi memang cukup celaka besar membunuh orang yang tidak berdosa sepatutnya negara yahudi mahu hapuskan negara yahudi dalam peta dunia.Saya bangga satu kejayaan presiden iran ahmad nijan telah berkata yahudi mahu hapus dalam peta dunia.Saya sungguh kasihan kepada nasib malang rakyat palestine kita sebagai umat islam tidak bersatu menentang yahudi.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan umat islam berpecah belah antara sesama islam,Bagi pandangan saya sepatutnya negara islam di satukan menentang zionis yahudi celaka,anak haram yahudi.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan umat islam berpecah belah seperti contoh antara puak syiah dengan puak sunni yang bergaduh antara satu sama lain di Iraq.Apa yang saya bacakan umat islam kebanyakkan termakan dengan pujukan rayu barat untuk berpecah belah antara sesama islam.Kita sebagai umat islam tidak sedarkan diri.Apa yang kita lihat sekarang kebanyakkan negara-negara islam serata dunia lemah dari segi pendidikan,bom dan sebagainya.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berasa kasihan dan bersimpati dengan nasib rakyat palestine yang tidak berdosa.Cuba lihat masjid al aqsa di tawan oleh puak yahudi kebanyakkan rakyat palestine tidak boleh dapat bersembahyang di masjid aqsa.Malaysia pun ibarat negara yahudi tidak memberi berperikemanusiaan kepada rakyat satu malaysia untuk memberi satu luahan kepada kerajaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin