Isnin, 4 Julai 2011

MEMBERI POTONGAN HARGA DISKAUN KEPADA PELANGGAN TELEKOM UNTUK MEMBUAT PANGGILAN ANTARABANGSA DARI LUAR NEGARA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada pihak Telekom malaysia supaya dapat memberi potongan harga yang berpatutan kepada pelanggan untuk membuat panggilan dari luar negara.Justeru itu saya memberi cadangan saya kepada pihak telekom supaya dapat memberi potongan harga yang berpatutan kepada pelanggan Telekom membuat panggilan antarabangsa.Saya berharap agar pihak telekom dapat menerima cadangan saya kepada pihak telekom.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berharap agar pihak telekom memberi diskaun kepada pelanggan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin