Isnin, 4 Julai 2011

PILIHAN RAYA YANG AKAN DATANG SAYA TIDAK AKAN MENGUNDI MANA-MANA PARTI DI DALAM MALAYSIA.

saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai tidak akan mengundi mana-mana parti pun di dalam malaysia sama ada parti kerajaan atau pembangkang tidak ada faedah pun bagi diri saya buang masa sahaja mengundi tapi hak suara rakyat tidak di hiraukan dan tidak mengambil peduli.saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai tidak akan mengundi sampai bila-bila pun hanya membuang masa sahaja.Bila menang lupa kepada rakyat seperti kacang lupakan kulit.Bagi saya pilihan raya yang akan datang nanti saya akan batalkan pengundian saya pada masa pilihan raya yang akan datang.Bagi pandangan saya semua parti adalah berdusta dan penipu kepada rakyat hanya semata-mata untuk mahu menang dalam sesebuah parti sahaja apabila menang pihak sesuka hati membuat undang-undang yang tidak masuk akal seperti contoh lampu motor sentiasa di buka,barangpun naik,minyak naik apa ertinya kalau saya mengundi hanya membazirkan masa sahaja.Sekiranya mengundi kerajaan harus menolong rakyat bukan membebankan rakyat.Kalau pembangkang lagi dahsyat penipu gila kuasa,hanya penting ketua pembangkang sahaja,apa masalah rakyat tidak mengambil peduli.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin