Isnin, 28 November 2011

MEMANSUHKAN TALIAN OPERATOR YANG MASIH MENGGUNAKAN TAPE HANYA MEMBUANG MASA SAHAJA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai ingin memberi cadangan saya kepada pihak telekom malaysia supaya memansuhkan operator yang masih menggunakan tape.Semasa saya membuat panggilan 103 panggilan tempatan hanya menunggu beberapa jam,jika boleh pihak telekom dapat memansuhkan operator tape hanya menggunakan talian terus kepada penerima talian telefon.Saya tidak berpuas hati dengan pihak syarikat telekom malaysia kerana menggunakan tape sebagai penganti penjawab telefon yang sebenar.Saya harap pihak telekom dapat memberi komitmen kepada pelanggan telekom di seluruh malaysia.Saya menyeru kepada anda semua supaya membantah penggunaan operator tape supaya pihak telekom dapat memberi perhatian.Saya harap agar pihak telekom malaysia dapat memansuhkan penggunaan operator tape jika boleh di sambung talian terus kepada operator tidak memerlukan memakan masa.Saya harap agar rakyat satu malaysia dapat menerima cadangan saya ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin