Ahad, 16 Oktober 2011

MAT SABU ADALAH SEORANG PENDERHAKA KEPADA NEGARA









Saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan thai membantah mengenai sikap mat sabu seorang yang buta sejarah tidak tahu apa itu komunis.Bagi pandangan mat sabu adalah seorang keldai dan baral tidak tahu erti sejarah kemerdekaan tanah melayu,Harap wajah mat sabu yang elok tapi perangai seperti syaitan dan iblis.Bagi pandangan saya sepatutnya mat sabu mahu memberi sedekah doa-doa al fatihah kepada mangsa-mangsa yang terkorban kekejaman komunis.Bagi pendapat saya mat sabu adalah seorang yang gila kuasa dan darjat ingin menakluk menjadi seorang yang pemimpin.Bagi pandangan saya mat sabu ini tidak layak menjadi seorang pemimpin negara.Sepatutnya mat sabu perlu peka dengan perkara-perkara yang menyinggung perasaan hati keluarga yang terkorban.Kalau ada komunis mat sabu pun tidak boleh sembahyang serta agama kerana komunis tidak mahu agama dan kepercayaan,Saya lebih suka sekiranya komunis memerintah malaysia barulah tahu betapa seksanya mat sabu agama tidak boleh,sembahyang dan mengaji.Mat sabu perlu berfikir adakah mat sabu suka agama tidak ada?.Mat sabu perlu berfikir.Bagi saya jepun pun benci komunis pada hal orang kita bangga komunis durjana.Kalau British dan jepun pun tidak sampai tahap membakar mayat manusia,kecuali jepun tidak menghormati lagu kebangsaan matahari terbit tapi tidak membakar mayat cuma potong kepala sahaja,Kalau british pun agama dan sistem beraja dia tidak menganggu sistem beraja dan agama tanah melayu cuma british mengambil harta bersejarah ke negara asal.Mat sabu adalah seorang pengkhianat bangsa dan agamanya sendiri bertopeng syaitan,iblis dan dajjal yang akan melawan nabi isa as.Mat sabu adalah seorang firaun.Gambar di atas adalah wajah firaun yang di laknat oleh Allah SWT seperti wajah mat sabu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin