Jumaat, 21 Oktober 2011

MEMANSUHKAN TEMUDUGA PADA 2013.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya dapat memberi peluang kepada rakyat malaysia memasuk jabatan kerajaan tidak memerlukan temuduga.Yang saya hairan sesentengah majikan memberi masuk tanpa temuduga yang anak malaysia temuduga apa sebabnya?.Bagi saya tidak adil ada satu perbezaan antara anak malaysia dengan warga negara asing tidak temuduga.Bagi saya kerajaan malaysia harus memansuhkan temuduga serta dapat mengurangkan pengambilan perkerja asing ke malaysia.Saya bercadangkan kepada kerajaan malaysia supaya memansuhkan temuduga pada 2013 yang akan datang.Sekarang anak malaysia semakin ramai yang tidak ada peluang pekerjaan sepatutnya temuduga mahu batalkan.Kenapa ISA boleh di mansuhkan pada hal temuduga ini tidak boleh di mansuhkan.Sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang kepada anak tempatan memasuk dalam bidang kerajaan tidak kiralah sama ada jabatan kerajaan mahupun swasta.Saya harap kepada Perdana Menteri Malaysia dapat menerima cadangan suara dari rakyat malaysia.Bagi saya kerajaan malaysia harus memansuhkan temuduga di negara malaysia.Kenapa ISA boleh di mansuhkan dan Najib boleh terima cadangan dari parti pembangkang untuk melupuskan akta ISA,bahkan temuduga tidak boleh memansuhkan.Saya sebagai rakyat malaysia berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima cadangan saya ini supaya masa akan datang dapat mengurangkan pengambilan pekerja asing serta kurang jenayah di malaysia.Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan memansuhkan temuduga di malaysia.Kerajaan harus menerima cadangan rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin