Selasa, 18 Oktober 2011

SETAP AGAMA MENGAJAR KEBAIKAN.



Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi pandangan saya kepada semua penganut agama buddha membuat kebaikan sesama penganut agama buddha.Walaupun saya keturunan thai memberi kebaikan bersama.Janganlah bergaduh sesama agama kita perlu berbuat baik sesama manusia tidak kira ugama apa pun.Bagi pandangan saya semua agama mengajar kebaikan kepada setiap penganut,tapi atas penganut sendiri yang tidak mahu ikut agama tuhan larang dan tegah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin