Isnin, 19 Ogos 2013

MALAYSIA ADALAH SEBUAH NEGARA CELAKA

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berdoa semoga negara malaysia celaka,anak haram di turunkan bala di negara malaysia celaka,anak haram,musibat,barua biarlah negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Kita lihatlah sendiri bagaimana dengan keadaan di mesir sekarang dengan adanya kematian tembak menembak,bunuh dan lain-lain lagi samalah negara malaysia sekiranya berlaku di mesir barulah rasa dan padan muka kepada semua rakyat malaysia dapat merasai satu kenikmatan dari allah kepada hamba-hambanya yang tidak sedar diri terutamanya pemimpin malaysia serta jemaah menteri-menteri malaysia yang gila kuasa dan pangkat sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan diri sendiri sahaja sama ada Barisan Nasional atau Parti keadilan Rakyat di gelar sebagai Parti Komunis Rakyat,Dap dan Pas masing-masing kepentingan sendiri sahaja tidak memikir rakyat malaysia sama ada susah atau kaya semua di anggap sebagai orang kaya.Saya berdoa kepada tuhan supaya malaysia di terima musibah seperti negara -negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin