Sabtu, 3 Ogos 2013

SYIAH

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai bangga syiah yang berada di negara malaysia.Di samping itu saya berdoa semoga syiah berada dalam keadaan yang kuat.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan negara -negara yang mempunyai pegangan syiah banyak terkorban sanggup bom jemaah yang sedang sembahyang seperti pakistan,arab dan lain-lain negara lagi.Saya juga berdoa semoga negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain dengan adanya kematian sunnah.cuba kita lihat seperti negara-negara jiran iaitu thailand mereka sanggup bom anggota keselamatan seperti polis untuk menengakkan keadilan dan hak mereka berapa ramai yang mati dan tercedera begitulah juga dengan puak syiah sepatutnya melawan dengan ajaran sunnah seperti mana negara-negara arab sanggup melawan sesama islam begitulah dengan saya sanggup mati syahid sekiranya saya bom kan polis malaysia seperti negara thailand kerana sikap polis malaysia adalah kurang ajar,biadap,ego dan riak.Di samping itu anggota polis yang terkorban di lahad datu padan muka kepada semua anggota polis yang mati dalam perjuangan mereka biarlah mereka masuk ke dalam api neraka jahanam oleh allah swt.Bagi saya di dunia boleh berlagak dengan adanya pangkat terima rasuah dan sebagainya bila mampus nanti barulah tahu dan rasanya bagaimana azab seksaan allah kepada hamba-hambanya yang tidak sedarkan diri.Jangan ingat kita boleh masuk syurga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin