Rabu, 12 Oktober 2011

UMAT ISLAM ADALAH SEPERTI PERANGAI YAHUDI.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berasa hairan dengan sikap perangai umat islam yang sanggup dengki dan khianat.Kita sebagai umat islam bagaimana islam hendak di satukan?.Bagi saya walaupun saya asal adalah agama buddha tapi saya memeluk islam dengan itu saya membaca al quran serta mendengar kuliah agama.Bagi pandangan saya umat islam memang hati yang sangat jahat serta busuk hati serta tidak boleh bertolak ansur asyik dengki dan khianat.Cuba kita lihat pada zaman nabi muhammad saw adakah dengki dan khianat sesama umatnya.Bagi diri saya nama islam tapi hatinya seperti orang kafir tidak tahu hukum-hakamnya.Kita sebagai umat islam harus menegakkan syiar keislaman.Cuba kita lihat seperti di negara arab kenapa sesama bangsa arab tidak mahu menolong palestine sampai sekarang negara palestine di tindas oleh puak bani israel..Adakah umat islam seperti yahudi?Niat jahat serta menipu orang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin