Jumaat, 14 Oktober 2011

ARTIKEL MASJID YAHUDI LAKNATULLAH AKAN MENYERANG KAABAH.

Yahudi merancang untuk merobohkan Kaabah

Islam Online pada 1 oktober melaporkan bahawa seorang penulis Israel yang berbangsa Amerika yang bernama Roven Koret membuat satu cadangan supaya Ka'abah yang merupakan tempat dan pusat bagi umat Islam menunaikan solat lima waktu diroboh dan dimusnah. Katanya itulah tempat lahirnya para 'ekstrimist', 'fundamnetalist' dan 'terrorist'.

Dalam artikel yang bertajuk "Time to Face Mecca" yang disiarkan dalam sebuah majalah Israel, penulis Roven Koret menggesa dimusnahkan segera simbol umat Islam ini. Katanya, ".. biarkan mereka kehilangan arah untuk beribadat dan biarkan mereka tunduk kepada Tuhan mereka di atas timbunan tempat yang musnah." Asbu' akhbar mingguan Mesir menyatakan, "Ini adalah satu pandangan bahaya serta ancaman serius yang amat perlu diperhatikan malah semua perlu bersedia menghadapi suatu kemungkinan yang amat buruk dikhuatiri berlaku".

Menurut Roven Koret, Barat perlu mencari strategi yang dapat membendung kegiatan 'ganas' orang Islam di samping berusaha bersungguh-sungguh memusnahkan sistem nilai umat Islam, . "Jika perlu mengebom mereka, bomlah mereka dan tidak ada sebab untuk kita menghalangnya. Begitu juga usaha untuk menjatuhkan Saddam Hussien mesti diteruskan segera. Kerana beliau masih menjadi masalah kepada kita". Kerja-kerja ini katanya gagal disempurnakan dengan baik oleh George Bush senior dan sudah sampai masanya pula untuk giliran George Bush junior untuk meneruskan misi ini.

Katanya, .. "Di Mekah terdapat dua menara tinggi yang menjadi benteng yang merintangi sebuah kotak hitam yang menjadi tumpuan umat Islam beribadat dan objek serta simbol utama umat Islam untuk bersembahyang.."

Katanya; "Seseorang pun tak akan merasa ragu-ragu untuk menyatakan bahawa dengan kemusnahan simbol umat islam ini pasti akan membangkitkan keresahan yang berpanjangan di kalangan umat Islam.."

Dengan runtuhnya Mekah katanya, 'kerja-kerja seterusnya' akan menjadi lebih mudah. Malah katanya Barat perlu berrbuat demikian dari sekarang dengan pelbagai gaya dan bahasa yang boleh diterima umum.

Terjemahan Analisis Oleh: Lajnah Penyelidikan PUM



Gambar ini diambil dari 'Jewish Sites' - Tranung Kite
Mereka memang berhasrat untuk memusnahkan umat Islam. Yahudi daripada mula-mula kejadiannya lagi telah membunuh Nabi-nabi dan Rasul-rasul a.s. Mereka adalah di antara umat paling jahat. Tidak hairan jika kejadian 11 September baru-bari ini adalah rancangan jahat Yahudi untuk menfitnah umat Islam, memberi kebebasan untuk mekotak-katikkan umat Islam. Bagi mereka bangsa Yahudi aje manusia yang lain semua binatang.

Oleh itu jangan kita sekali-kali lalai tentang amaran-amaran Allah dalam Al Quran berkaitan bangsa Yahudi ini. Kita pula jangan sekali-kali menjadi tali barut kepada proganda Yahudi demi untuk sedikit habuan di dunia. Kita juga jangan sekali-kali meninggal Jihad, kerana pesanan Saidina Umar barang siapa yang meninggalkan Jihad nescaya ia dan bangsanya akan terhina.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin