Jumaat, 14 Oktober 2011

MANUSIA YANG PALING JAHAT DI DUNIA DAN GILA KUASA.

Inilah manusia yang paling jahat di Malaysia! Semua orang mesti berhati-hati dengan manusia ini. Dia kaki liwat driver, pembantu, abang angkat, maknyah dan bapok siam semua dia balun. Dia juga kaki balun bini kawan, malah dia juga pengkhianat bangsa Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan, Malanau, Orang Asli termasuk haiwan dan tumbuhan. Dia juga ada anak luar nikah hasil membalun bini kawannya.

Dia juga perosak semua Agama, Islam, Kristian, Buddha, Sikh, Hindu dan Yahudi. Dia juga agent Yahudi, Amerika, dan Arab Saudi. Dia juga mahu jual negara, jahanamkan negara dan membangkrapkan ekonomi negara Malaysia.

Selain itu manusia paling jahat sekali di Malaysia ini juga merupakan pelakon video lucah yang memiliki 18 video rakaman lucah setakat ini [Ummi Hafilda]. Terbaru dia memiliki rakaman video lucah bersama dengan pelacur cina.



Terlalu banyak kejahatan yang dilakukan oleh manusia paling jahat di Malaysia ini. Sehinggakan tayar basikal hilang juga ada kaitannya dengan beliau. Rakyat Malaysia dinasihatkan berhati-hati!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin