Khamis, 18 April 2013

BALA DAN MUSIBAH DI NEGARA MALAYSIA

Ramai malaysia yang tidak sedar bahawa hanya 2 negara sahaja di dalam dunia ini yang belum disentuh oleh musibah dan bala ALLAH. Negara tersebut ialah Malaysia dan Britain.

Namun apakah negara kita mampu bertahan sehingga Hari Kiamat. Sedangkan ALLAH berjanji di dalam Al-Quran bahawa tidak ada bumi yang tidak akan terlepas dari terkena azab.


Persoalannya sekarang ialah bilakah Malaysia akan terkena musibah seperti di Aceh.


Atau mungkin para pembaca budiman menyangka Malaysia sememangnya terlepas dari segala bala dan sama hebatnya Malaysia ini seperti hero komik Superman.


Tidak. Sama sekali tidak.
Setiap tahun Malaysia melahirkan puluhan ribu anak di luar nikah. Malaysia bukan sahaja menjadi tempat untuk memuaskan nafsu seks rambang, malah Malaysia juga menjadi tempat untuk pemimpin untuk menipu rakyat. Malaysia juga menjadi tempat di mana bank-bank memijak kepala orang miskin. Malaysia juga menjadi tempat saluran yahudi menjalankan konspirasi. Malaysia juga menjadi tempat Umat Islam untuk menaruh untung nasib dengan bermain judi . Dari pihak elit sombong sehingga ke pihak longkang busuk, semua golongan terlibat dengan perjudian. Rasuah pula sudah menjadi darah daging dalam setiap insan termasuk mereka yang tidak pernah lekang kopiah di kepala.
Jadi apakah rakyat Malaysia mampu ketawa dan yakin dengan keamanan yang ada pada Malaysia kini.
Jangan !!! Jangan terpedaya dengan waktu aman kita ini.
Sekiranya pembaca budiman ingin tahu tentang berita Alam Malakut sekarang ini, Malaysia sudah diletakkan dalam keadaan bahaya. Bumi sudah mengeluarkan kata-kata amaran. Suara-suara di langit sudah berbunyi. Bersiap sedialah wahai wargaku. Bukan dengan benteng kecanggihan dunia. Tetapi dengan benteng taubat.
Bertaubatlah wahai saudara-saudari sekalian. Berita musibah dari Alam Malakut sudah sampai ke kawasan kita. Bertaubatlah !!!

Kisah di Padang boleh dijadikan sempadan. Di situlah terletaknya kampung asal Ulama’ terkenal Prof Hamka. Di situlah terletaknya pusat Ulama’ . Di situlah satu-satunya kampung yang menjalankan hukum hudud.

Tetapi disebabkan oleh kesombongan ilmu Agama yang diperolehi , maka Jemaah Jalan Kaki Pendakwah telah dihalau dengan menggunakan anjing-anjing peliharaan. Bukan itu sahaja, malah Jemaah Dakwah tersebut telah dihambat dari masjid-masjid sehingga larut malam sehinggakan mereka terpaksa tidur di bawah jambatan pada jam 2 pagi. Maka sebaik sahaja kisah telenovela kesombongan para Ulama’ berlaku, maka bumi pun telah diperintah oleh ALLAH S.W.T. untuk menelan kesemua 3 kampung tersebut jatuh ke dalam jurang rekahan sedalam 30 meter.
Kini giliran negara kita pula . Buatlah persiapan taubat wahai wargaku Malaysia.
Selamat Menyambut Hari Korban !!!
Selamat Bersama-sama Menjadi Angka Korban !!!
Selamat Berjumpa Di Hari Kebangkitan !!!
Selamat Menggelupur Kepanasan Di Atas Padang Mahsyar !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin