Khamis, 18 April 2013

BENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA DI NEGARA MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia amat setuju sekiranya penggunaan cakera parabola di gunakan di malaysia.Di sebabkan rakyat malaysia pun ada hak juga memasang cakera parabola seperti negara-negara lain.Saya amat setuju sekiranya kerajaan malaysia memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola seperti negara-negara lain.Rakyat malaysia pun ada hak juga untuk memasang parabola.Pada pendapat saya kerajaan malaysia memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan cakera parabola di negara malaysia dengan secara yang sah dan di beri lesen kepada rakyat untuk menggunakan parabola serta memberi lesen secara yang sah.Bagi saya kerajaan malaysia mahu menerima suara rakyat.Janganlah ikut diri sendiri atau kepala,fikirlah sama kepada rakyat satu malaysia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin