Ahad, 7 April 2013

BARISAN NASIONAL ADALAH PENIPU RAKYAT

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berharap agar parti pakatan rakyat menang di sebabkan kerajaan malaysia hanya mementingkan diri sendiri sahaja.Lihatlah Dato Sri Anwar Ibrahim sanggup menurunkan harga barang seperti gula,minyak,tol dan penghapusan pembayaran astro di negara malaysia.Apa yang saya lihat sekarang Dato Sri Anwar adalah seorang pemimpin yang berjiwa rakyat berbanding dengan BN.Kita lihatlah dulu sejak Dato Sri Abdullah Ahmad Badawi kata minyak di kurangkan apabila BN menang semua harga barang naik.Bagi saya BN adalah satu pembohongan dan tipu kepada rakyat malaysia,Lihatlah Video Anwar Ibrahim apa yang di katakan kepada semua adalah benar bukan satu sandiwara atau pembohongan.Saya berdoa kepada Allah swt semoga kerajaan BN kalah dalam pilihanraya yang ke 13.Hidup Anwar semoga Allah SWT di panjangkan umur serta di murahkan rezeki.


Narongchai Anupong Sararak
Keturunan Thai Malay.
Kedah.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin