Isnin, 9 September 2013

INTERNET DI BERI SECARA PERCUMA KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA SEPERTI NJOI TV SATELITE PERCUMA

Saya rakyat malaysia memberi cadangan kepada kerajaan malaysia supaya pihak kerajaan memberi secara percuma kepada rakyat satu malaysia internet sepertimana njoi.Pada pendapat saya sepatutnya kerajaan malaysia memberi percuma kepada rakyat satu malaysia dapat kemudahan sepertimana notebook(laptop komputer),njoi tv satelite percuma.Bagi saya kerajaan malaysia perlu menerima cadangan suara rakyat malaysia jangan abaikan rakyat malaysia.Rakyat juga mengundi serta memilih pemimpin yang bertanggungjawab serta amanah kepada semua kaum dan rakyat satu malaysia.Saya menyeru kepada kerajaan malaysia supaya internet di beri secara percuma kepada semua rakyat satu malaysia tidak mengira kaum dan agama serta boleh dapat kemudahan internet percuma daripada pihak kerajaan malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin