Ahad, 22 September 2013

KERAJAAN ADALAH CELAKA TIDAK MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai sangat benci kepada kerajaan malaysia kerana tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sebuah negara celaka,anak haram,barua punya kerajaan malaysia tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola.Bagi saya jika di katakan pengaruh negatif banyak dan boleh di lihat melalui internet,vcd,handphone,media dan lain-lain lagi.Sebenarnya kerajaan malaysia membela anak tiri astro serta kepentingan individu sesebuah syarikat astro.Pada pendapat saya kerajaan malaysia adalah paling tak guna di dalam dunia cekik kedarah duit rakyat malaysia.Malaysia adalah sebuah negara celaka dan haram jaddah punya malaysia tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia melihat siaran dari luar negara.Pilihanraya yang akan datang ke 14 biar kalah.Kerajaan malaysia adalah syaitan dan iblis menghisap darah rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin