Khamis, 5 September 2013

MALAYSIA ADALAH NEGARA SYAITAN DAN IBLIS

Saya rakyat malaysia yang berketurunan thai bersyukur kepada tuhan kerana dengan limpahnya takungan air dam di cemari dengan minyak di kuala lumpur baru-baru ini.Padan muka rakyat malaysia cekik kedarah air kotor tuhan balas balik kepada hamba-hambanya yang tidak sedarkan diri rasakanlah wahai manusia yang lupa kepada maha esa.Saya jugaberdoa kepada tuhan semoga negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Bagi saya malaysia adalah sebuah negara celaka,haram jadah,musibat,barua kerana gila kuasa dan pangkat sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan diri sendiri tidak memikirkan masa depan rakyat hanya diri sendiri sahaja.Lihatlah lesen memandu sepatutnya lesen memandu boleh ikut dengan negara jiran iaitu thailand lesen memandu di gunakan seumur hidup sahaja ini tidak dengan adanya chapress dan sebagainya.Bagi saya malaysia adalah sebuah negara syaitan dan iblis sanggup cekik kedarah duit rakyat malaysia,haram jadah punya menteri makan duit rakyat,samalah dengan parabola antarabangsa negara-negara lain boleh guna parabola barua malaysia tidak boleh menggunakan parabola pada hal gambar kurang elok pun berlambak di internet,handphone,cd dan lain-lain lagi sebenarnya kerajaan malaysia celaka membela anak dajjal iaitu astro untuk cekik kedarah duit rakyat haram jaddah punya malaysia.Bagi saya malaysia adalah tak guna negara syaitan dan iblis menyerupai manusia.Saya berdoa kepada allah swt supaya malaysia di terima musibah iaitu kuala lumpur dan putrajaya barulah rasa dan padan muka kepada semua makhluk syaitan dan iblis di negara malaysial ini.Malaysia adalah sebuah negara syaitan dan iblis cekik kedarah duit rakyat terutamanya dajal-dajal menteri yang sanggup kedarah duit rakyat malaysia seperti saman,tol lebuhraya,astro,minyak naik dan lain-lain lagi.Kerajaan malaysia sanggup menyeksa rakyat dengan adanya saman,tol lebuh raya,astro,lesen memandu dan lain-lain lagi.Lihatlah tol di thailand walaupun lebuhraya di bangkok tidak di kena bayar tapi perjalanan mudah tidak seperti tol di negara malaysia ada tol tapi kesesakan lalulintas,kena bayar tol,polis saman kepada semua rakyat malaysia tapi duit yang di terima adalah haram kerana memakan saman orang awam sebab itulah sikap dan tingkah laku anggota polis pun seperti perangai celaka kerana makan duit haram rakyat patutlah anak-anak mereka pun seperti perangai syaitan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin